Известие

Collapse
No announcement yet.

Задържа ми единия заден спирачен апарат.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Задържа ми единия заден спирачен апарат.

    Какъв може да е проблема, ремонтира ли се, какво, как...
    Не е от ръчната това е проверено.
    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

  • #2
    Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
    Какъв може да е проблема, ремонтира ли се, какво, как...
    Не е от ръчната това е проверено.
    Ремонтира се, има ремонтни комплекти:balloon

    Comment


    • #3
      ами щом не е от ръчната в нея се набиват боклучки покрай жилото и от това задържа но си проверил,обикновено е възможно да ти е свършила накладката и буталото да е излезе и да хатиска накладката към диска,сваляш апарата поглеждаш дали е така,виж си има едни гумички и пръстени-ремонтен комплект и гледай добре на алфа стават и от някой модели на WV i на Audi ако си с ГИРЛИНГ,виж спирачната течност провери я да нямаш теч виж казанчето,буталото с еприбира с специален инструмент не на всякъде го има,можеш да го върнеш с ключ за развъртане на диск на флекс ако се сещаш какво е но ти трябва доста сила в ръцете,трябва усилие от поне 300 кг да прибереш буталото обратно за това го натисни с крика сложи го под колата и го натисни с тежината и казвам ти как е най лесно и на място,обезвъздушаването знаеш един седи и антиска педала другият е при пробката отвива и развива,и като тръгнеш после гледай около тебе да няма коли за пробата щото няма да имаш спирачки като натискаш първите няколко пъти,успех.

      Comment


      • #4
        и на мен ми задържаше предният спирачен апарат смених маркучите и се оправи
        Alfa Romeo 146 1.6 TS 16V '99 120hp

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RUNNING WILD Покажи съобщение
          ами щом не е от ръчната в нея се набиват боклучки покрай жилото и от това задържа но си проверил,обикновено е възможно да ти е свършила накладката и буталото да е излезе и да хатиска накладката към диска,сваляш апарата поглеждаш дали е така,виж си има едни гумички и пръстени-ремонтен комплект и гледай добре на алфа стават и от някой модели на WV i на Audi ако си с ГИРЛИНГ,виж спирачната течност провери я да нямаш теч виж казанчето,буталото с еприбира с специален инструмент не на всякъде го има,можеш да го върнеш с ключ за развъртане на диск на флекс ако се сещаш какво е но ти трябва доста сила в ръцете,трябва усилие от поне 300 кг да прибереш буталото обратно за това го натисни с крика сложи го под колата и го натисни с тежината и казвам ти как е най лесно и на място,обезвъздушаването знаеш един седи и антиска педала другият е при пробката отвива и развива,и като тръгнеш после гледай около тебе да няма коли за пробата щото няма да имаш спирачки като натискаш първите няколко пъти,успех.
          ако са наред апаратите и маркучите и с дърводелска стяга се събират цилиндрите без проблем. иначе ремонтен комплект от фв става ама май само маншончетата
          точка

          Comment


          • #6
            Мерси на всички.
            Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

            Comment


            • #7
              И още нещо... ако проблема е в маркучето има ли начин да се разбере или чак след смяната се разбира дали е от него ?
              Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

              Comment


              • #8
                има начини по които може да се съди за вътрешното състояние на маркучето, но ако е напукано и външно е по-добре направо да се смени. само на 2 места се развива все пак
                точка

                Comment


                • #9
                  И аз имам подобен въпрос. Да извинява колегата, че го поствам тук. Та проблема е: карам си днеска и дръпнах ръчната на един завой и тя запря и не щеше да се върне. Та мисълта ми е, че карах около километър с блокирало колел. Това проблем ли е за дисковете и накладките?
                  sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщение
                    И аз имам подобен въпрос. Да извинява колегата, че го поствам тук. Та проблема е: карам си днеска и дръпнах ръчната на един завой и тя запря и не щеше да се върне. Та мисълта ми е, че карах около километър с блокирало колел. Това проблем ли е за дисковете и накладките?
                    проблемите са където има триене, а то в твоя случай е на гумата с асфалта
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      да споделя опит/от днес/
                      Имах абсолютно същият проблем.Ходих на сервиза където ми смениха дисковете-нахраниха ме,обясниха ми,че е от ръчната дето съм я дърпал в студа ...........и т.н.
                      Оказа се пълни глупости,отидох в друг сервиз,хората погледнаха,разглобиха апарата и се оказа че едната накладка/вътрешната/ е сложена накриво и е заклинила,не е правилно монтирана.Изядена е под ъгъл почти до метал в единият край/накладките са относително нови/.Монтираха ми я както трябва и всичко си е ок.Исках да подменя накладките но в сервиза ме убедиха че е безмисленно.
                      Ако не ви се вярва мога да приведа накладката в доказателство.
                      Last edited by alex052; d.m.y г., 19:24.
                      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                      156 1,8ТS-99 ......
                      EX
                      159 1,9 JTD-08

                      Comment


                      • #12
                        Отвиваш пробката за обезвъздушаване и ако отпусне е маркуча.
                        Ако пак се дърви: почваш с водачите, а чак след това с ремонта на цилиндъра
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Оказа се маркучето. Благодаря на всички
                          Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщение
                            И аз имам подобен въпрос. Да извинява колегата, че го поствам тук. Та проблема е: карам си днеска и дръпнах ръчната на един завой и тя запря и не щеше да се върне. Та мисълта ми е, че карах около километър с блокирало колел. Това проблем ли е за дисковете и накладките?
                            Смени си жилата на ръчната!
                            Аз имах този проблем, при студ/замръзнало време, дръпна ли ръчната и жилото няма връщане, налагаше се после с вода да го мокрая отдолу, че да се размрази и да отпусни. Причината е че жилата бяха напукани и влиза влага, вода и мизерия , и при студ вътре става на лед! След смяната на жилата всичко си дойде на място.

                            едното жило ново струва някъде 15+ лева. А смяната лесна (ако имаш канал или подемник), само дет малко се цапаш

                            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                            AR 155 2.0 16v SUPER
                            Toyota Corolla 2014 S Premium
                            Moskvich 2140

                            Comment


                            • #15
                              Като сменяваш въпросните жила е добре да ги напълниш или с графитна грес или с друга водоустойчива смазка, защото ги продават чисто сухи.
                              Аз така правя и зимно време не ме боли главата!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X